Making off de 1 april grap

8

Achter de schermen

Onze 1 april video haalde op diverse platforms weer de top10! Na de inmiddels befaamde rotondes op het Formule 1 circuit lanceerden we dit jaar een spoortunnel naar Texel. De reacties waren geweldig, blijkbaar zijn we niet de enigen die dromen van een filevrije reis naar dit prachtige Waddeneiland.

Veel voorpret en weer een fantastisch resultaat, ook dát is werken bij Prommenz! Het succes is te danken aan de enthousiaste inzet en medewerking van onze eigen collega’s die te land, ter zee en onder de grond de show steelden. Heel veel dank aan alle sterren (LaurensBartHassanErya en Willem Tombergen) die voor de camera wilden staan, boer Martijn Smit op Texel en de toppers van Druktemaker voor een knap staaltje creatie en camerawerk.

En ook al was het een grap, wie weet wat de toekomst brengt! Wij blijven werken aan nieuwe ideeën om samen met jou Nederland iedere dag een stukje mooier te maken.

Heb je de 1 april grap nog niet gezien?

Overig actueel

Verkennend bodemonderzoek N9 Milieu

Verkennend bodemonderzoek N9 Alkmaar

Prommenz voert een verkennend bodemonderzoek uit langs de N9 in Alkmaar. Met dit onderzoek brengen we de kwaliteit van de bodem nauwkeurig in kaart als voorbereiding op geplande werkzaamheden bij de kruising Kogendijk N9.

Doorfietsroute Nieuwegein

Doorfietsroute Nieuwegein

In opdracht van de gemeente Nieuwegein werkt Prommenz aan de engineering van de doorfietsroute aan de Herenstraat. Deze 1,7 kilometer lange verbinding maakt deel uit van een groter project van de provincie Utrecht, die in totaal zeven trajecten als doorfietsroute wil realiseren om het gebruik van de fiets te stimuleren.

CO₂-Footprint

In deze nieuwsbrief delen we onze footprint van het eerste half jaar van 2025 en de voortgang van onze doelstellingen. 

Staalslakken onderzoek

Staalslakken en het effect op mens en milieu

Op dit moment is er veel te doen rond staalslakken. Deze restproducten vormen een goedkoop alternatief voor andere bouw- en funderingsmaterialen en worden vaak toegepast onder paden en wegen. Dat past goed binnen het streven naar circulair grondstoffengebruik, maar het gebruik van staalslakken brengt ook risico’s met zich mee voor mens en milieu. Wat zijn die risico’s precies? Waarvoor worden slakken gebruikt? Wat zijn staalslakken eigenlijk? En waarom is onderzoek hiernaar zo belangrijk?