Het is officieel! Prommenz is lid van GeoBusiness Nederland.
Prommenz is al langer actief binnen de ‘Special Interest Group Inwinning’ en vanaf juli 2024 zijn wij lid van GeoBusiness Nederland, dé branchevereniging op het gebied van geo-informatie. Op ons kantoor in Schagen ontving Martijn Nanninga, oprichter/eigenaar van Prommenz, het certificaat uit handen van Camille van der Harten, directeur GeoBusiness Nederland.
Geo-informatie heeft betrekking op bijna alles wat er in de samenleving gebeurt. 80% van de informatie die ons elke dag bereikt heeft een ruimtelijke component. Zonder geo-informatie staat de wereld stil. Trots om lid te zijn van deze club! Meten is weten, maar het blijft mensenwerk. Samen maken we Nederland iedere dag een stukje mooier.
GeoBusiness Nederland
GeoBusiness NL is de branchevereniging voor bedrijven die werken met geo-informatie. Geo-informatie heeft betrekking op bijna alles wat er in de samenleving gebeurt. 80% van de informatie die ons elke dag bereikt heeft een ruimtelijke component. Zonder geo-informatie staat de wereld stil. GeoBusiness NL biedt een platform voor samenwerking tussen haar leden; bedrijven die actief zijn in geo-informatie- en technologie. Als lid van GeoBusiness NL maak je deel uit van dit netwerk dat invloed uitoefent in de geo-sector.

Overig actueel
Prommenz On Tour – De kracht van een goede infrastructuur
Samen slimmer en efficiënter renoveren en vervangen! In deze aflevering gaan we in gesprek met Harry Michels, transitiemanager bij de provincie Noord-Holland. Harry houdt zich bezig met een van de grootste infrastructurele opgaven van deze tijd: de vernieuwing van duizenden bruggen, wegen en andere civiele kunstwerken in Nederland. De vervangingsopgave ziet hij als een collectieve verantwoordelijkheid. Mensen en data zijn volgens hem de sleutel tot succes.
Prommenz On Tour – De kracht van samenwerken
Ruimte voor elkaar! In deze aflevering gaan we in gesprek met Levinus van der Veekens, eigenaar en directeur van Gebr. Van der Veekens. Als vierde generatie van het gelijknamige familiebedrijf zet hij altijd de mens centraal, want #mensenmakenveekens. Wat maakt een bouwproject écht succesvol? Het antwoord zit volgens hem niet in beton of bakstenen, maar in mensen.